Bruce
Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Toruń Płeć:
|
Wysłany: Wto 13:21, 24 Mar 2009 Temat postu: REGULAMIN |
|
|
REGULAMIN FORUM TTC.fora.pl
1. Postanowienia ogólne
1.1. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia od obowiązku stosowania się do niego.
1.2. Administratorzy oraz moderatorzy mogą dokonywać usunięcia postów, edycji postów, usuwania, edycji, wydzielenia, przyłączenia bądź przeniesienia wątku (tematu).
2. Tematy
2.1. Należy unikać zakładania wątków dotyczących tematów wielokrotnie już omówionych.
2.2. Zanim założysz temat skorzystaj z opcji szukaj. Istnieje duże prawdopodobieństwo, że podobny wątek był już poruszony.
2.3. Przed założeniem tematu dotyczącego jakiegoś aktualnego zagadnienia sprawdź na kilku kolejnych stronach w danym dziale, czy podobny temat już nie istnieje.
2.4. Zakładając nowy temat zatytułuj go konkretnie.
2.5. Nowe wątki należy zakładać w odpowiednich działach. Każdy z działów ma opis określający jego tematykę. Jeżeli nie masz pewności, który dział jest najodpowiedniejszy dla Twojego tematu, umieść go tam, gdzie według Ciebie pasuje najlepiej.
2.6. Zasady odnoszące się do postów dotyczą również tematów i ich tytułów.
3. Posty
3.1. Przestrzegaj netykiety (polecam [link widoczny dla zalogowanych] ), a emotikonek używaj z umiarem :)
3.2. Pisz przejrzyście i poprawnie zarówno gramatycznie jak i ortograficznie. Administracja forum gorąco poleca stronę [link widoczny dla zalogowanych]
Niedozwolone są posty i tematy pisane WIELKIMI LITERAMI, pIsaANE nA PrzeMIAn oraz InndereTTofOM NoFoMoFOM.
Jeśli nie jesteś pewny pisowni danego słowa polecamy kilka stron:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
oraz [link widoczny dla zalogowanych]
3.4. Nadmierne przeklinanie jest niedozwolone.
3.5. Absolutnie niedopuszczalne są działania sprzeczne z prawem oraz propagowanie takich zachowań.
3.6. Zabrania się uprawiania i propagowania piractwa. Respektuj prawa autorskie i nie przypisuj sobie praw do własności intelektualnych innych osób.
3.7. Zabrania się rozpowszechniania pornografii na forum.
3.8. Aby odnieść się do czyjejś wypowiedzi skorzystaj z funkcji cytuj. Pamiętaj by nigdy nie cytować w całości posta znajdującego się bezpośrednio nad Twoim, gdyż jest to bezcelowe.
3.9. Należy unikać zbaczania z głównego tematu wątku. Tzw. permanentny off-topic będzie karany.
3.10. Niedozwolone jest szerzenie treści rasistowskich oraz innych mających na celu dyskryminację osób prawnych, grup wyznaniowych, mniejszości rasowych, seksualnych etc.
3.11. W szczególności niedopuszczalne jest obrażanie innych użytkowników, ale także osób spoza forum w postach, tematach, avatarach oraz podpisach itd.
3.12. Kieruj się zasadą uprzejmości stosując dobre obyczaje. Przez szacunek dla innych, uzyskasz poszanowanie dla siebie. Traktuj innych tak, jakbyś chciał być traktowany przez nich.
3.13. Zabrania się wielokrotnej rejestracji i posiadania w związku z tym kilku aktywnych kont
3.14. Niedopuszczalne jest podszywanie się pod inną osobą lub użytkownika.
3.15 Jeśli po napisaniu posta chcesz coś dodać, skorzystaj z przydatnej funkcji "edytuj".
3.16. Zabrania się celowego wywoływania sporów, prowokowania do nich oraz celowego pogłębiania zaistniałych sporów.
3.17. Jeśli Twoim zdaniem któryś z postów na forum jest sprzeczny z regulaminem, zgłoś go do moderacji.
3.18. Moderatorzy zobowiązani są nie tylko do egzekwowania zasad panujących na forum, ale przede wszystkim aby Ci pomóc. W razie jakichkolwiek wątpliwości lub problemów skontaktuj się z nimi za pomocą prywatnej wiadomości (tzw. priva). Właśnie tej funkcji użyją także moderatorzy, aby się z Tobą skontaktować.
4. Ewentualne naruszenia zasad
4.1. Za łamanie regulaminu grożą ostrzeżenia przyznawane przez administratorów oraz moderatorów.
4.2. Uzyskanie 3 ostrzeżeń oznacza zakaz pisania na forum, natomiast 4 ban. Najwyższą karą jest ban na ip.
4.3 Ostrzeżenia wygasają po 30 dniach.
4.4. Jeśli masz wątpliwości co do uzyskanego ostrzeżenia, skontaktuj się przez pw z osobą, która je wystawiła, lub z administratorem serwisu. Publiczna dyskusja na temat ostrzeżeń jest niepożądana.
5. Postanowienia końcowe
5.1. Administracja forum zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu.
5.2.Ostateczna interpretacja regulaminu należy do administratorów.
5.3. Regulamin wchodzi w życie z chwilą ogłoszenia.
Regulamin zaczerpnięty z forum kibiców FC Barcelona [link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez Bruce dnia Śro 11:06, 25 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|